Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2010 16:53 - Среща на Христос с цар Шаливахан
Автор: gheri Категория: Хоби   
Прочетен: 787 Коментари: 0 Гласове:
1



Шаливахан, който бе внук на Бикрама Джит пое управлението. Той превъзмогна атакуващите орди на Китайци, Партианци, Сцитианци и Бактрианци. Той постави  граница между Арийци и Млечас (= Варварите),  нареди на последните да се отеглят на територията на Индия.

Един ден Шаливахан, цар на Шаките отиде в Хималаите. Там в страната на Хун (= Ладакх, част от Империята на Кушите), могъщия цар видя човек седящ на един хълм, който изглеждаше благоприятен. Цвета на кожата му бе светъл и той носеше бели одежди.

Царят попита святия човек: Кой си ти?

Той отговори: Аз съм наричан Син Божий, роден от девица, проповедник при неверниците, непреклонно търсещ Истината.

След това царя попита: Каква е твоята религия?

Другия отговори: О велик царю, аз идвам от чужда страна, където няма вече Истина и където злото е безгранично. В тази страна на неверници аз се появих като Месия, но  демона на варварите/дасу/-Ихамаси се прояви в ужасна форма; Аз бях принесен в жертва от неверниците според нейния обичай и така попаднах в царството/областа/ на Ихамаси.

О царю, чуите религията, която донесох на неверниците: след пречистване на същността и на нечистото тяло и след като се потърси убежище в молитви/джапа/ на Нигамите/Ведическите писания/, човек трябва да се моли/джапа/ на Вечното/Нирмалам Парам/.

Чрез правда, истина , медитация и единство на Духа/пуджа ейдисам/, човек ще намери своя път към Иса в центъра на светлината. Бог непоклатим като Слънцето най-накрая ще обедини Духовете на всички блуждаещи същества в Себе си.

Така о Царю, Ихамаси ще бъде разрушена; и блаженния образ на Иса, дариятеля на щастие ще остане завинаги в сърцето; и аз бях наричан Иса Масих.

След като царя чу тези слова, той отведе учителя на варварите в своята земя.
 

(стихове 16-33 от трета Кханда на Пратисарга паван от Бхавяша Махапурана)

image

image



Тагове:   ЦАР,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gheri
Категория: Други
Прочетен: 365783
Постинги: 308
Коментари: 61
Гласове: 439
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031